Bjärreds IF

Ny webbutik

Bästa medlemmar!

2023 bytte vi material och klädleverantör till Action & Trend samt Craft som för många kanske varit synonymt med vintersport, cykel och löpning men är sedan några år tillbaka på mycket stark frammarsch inom boll- och lagsporter med representation i de högsta serierna.

Man beställer sina kläder online och får själva välja om man vill hämta på kansliet eller skickat till sitt postombud. Väljer man att hämta på BIFs kansli, skickar vi ut ett SMS när varorna är komna och kan hämtas.

Möjlighet att prova klädstorlek kommer att finnas under kansliets öppettider mån, ons och tors kvällar mellan kl. 16-20.

Länk till webbutiken BIFshoppen

Vid match gäller:

Spelaren har själv blå shorts (samma som träningsshortsen) och röda strumpor (till hemma match) medan ledaren har med sig matchtröjorna (röda eller blå) vilket klubben står för och tvättar till nästa match. Vid bortamatch är det blå tröja, blå shorts och blå strumpor som gäller.

Leveranstid 2-3 veckor

Kansli försäljning

Kansliet säljer varorna nedan under kansliets öppettider
Mån 16-20
Ons 16-20
Tor 16-20

Välkomna!
Titti & Christel

Försäljning på kansliet.
Bjärredsboken                   200 kr
I det vita och det blå         399 kr

Jubileumshäftet                  10 kr
Regnponcho                         25 kr
Paraply                                  50 kr
Sporttejp                               20 kr

Strumpor Nike Park IV        80 kr
Strumpor Classic                80 kr
Stickad mössa                  150 kr
Halsduk                              150 kr
Beaniemössa Craft             185 kr

Action och Trend
Avtalssignering med styrelsen och Action och Trend

Om våra nya leverantörer

Hos Action och Trend finns något för alla. Vi strävar alltid efter att erbjuda ett brett utbud av kvalitativa produkter, kläder och sportutrustning till både vuxna och barn.

På vår Action-avdelning hittar du det senaste inom träning oavsett om vill komma i gång, är en van motionär eller professionell idrottare. På Trend samsas trendiga modenyheter med klassiska favoriter efter säsong för både damer och herrar. Arbetskläder till företaget eller tryckta sportkläder till föreningen? På vår Work- och Team-avdelning tar vi hand om hela kedjan – från idé, design och tryck på kvalitativa kläder, från leverantörer som Snickers, Fristads, Puma och Adidas, till färdig leverans. I vår cykelverkstad erbjuder vi service, reparationer och professionell rådgivning för alla cyklister, dessutom hittar du alltid ett brett sortiment av cyklar av olika märken, för både stora och små.

Action och Trend startades i Skurup 1993. Vår vision är att under ett och samma tak samla allt du behöver för att klä dig – för vardag och fest, för en aktiv fritid och för en säker stil på arbetsplatsen. Vi har ett stort engagemang för det lokala förenings- och näringslivet och ett nära samarbete med många idrottsföreningar och företag.

Välkommen till Action och Trend!

www.actionochtrend.se

Webbutiken

Leveranstid 2-3 veckor

Craft är en produkt av svett och slit, av snö och regn, av förluster och segrar och av euforin som upplevs när gränser förflyttas. I fyra årtionden har vi levererat optimal prestation genom funktionella idrottskläder. Nästan lika länge har vi varit en del av den professionella idrottsvärlden. Vår kunskap om hur ett tränings- och tävlingsplagg ska designas för att erbjuda optimal funktion kommer till stor del från ett långt och givande samarbete med elitidrottare över hela världen.

På Craft lever och andas vi träningskläder och vi är passionerade kring varje enskild detalj som hjälper dig att prestera så bra som möjligt, oavsett vilken aktivitet du håller på med. Prestation ligger oss helt enkelt oerhört varmt om hjärtat. Ända sedan 1973, när vår grundare Anders Bengtsson stack ut på en löprunda i sitt första Craft-underställ har vi hållit människor torra och vid rätt kroppstemperatur i alla väder.

www.craftsportswear.com/sv/

Nytt klädavtal för 2023

Bästa medlem!

Under året har klubben arbetat med ett nytt klädavtal då nuvarande avtal löper ut sista december 2022!

Klart är att Bjärreds IF ej kommer förlänga samarbetet med Stadium och Nike då dessa ej uppfyller de krav och målsättningar klubben formulerat. Vidare har Bif tillsammans med Borgeby samarbetat och sökt likformade avtal med gemensamma leverantörer.

Vi vill därför redan nu informera om detta och samtidigt uppmana er att inte beställa kläder/utrustning i onödan även om det kommer finnas en övergångsperiod avseende kläder. Klubben kommer även att byta ut samtliga matchkläder snabbast möjligt efter det avtalet börjat gälla från 1 :e januari 2023.

I augusti/september kommer vi presentera våra nya samarbetspartners samt komma ut med information om när och hur man kommer kunna beställa kläder inför 2023.

Bästa hälsningar

Stöd Bjärreds IF