Bjärreds IF
Fotboll
P 9 (2015)

Pojkar 2015

Välkommen till lagsidan för pojkar 2015. Här hittar ni information om vårt lag och lagets träningar, matcher och andra aktiviteter.

LB07 indoor och Uppåkra cup
2023-11-22 15:30

Som avslutning på säsongens matchande var BIFs 2015 gäng iväg på två cuper, LB07 indoor och Uppåkra cup.
En fartfylld helg med mycket matchande och mycket skratt. Härligt att se killarna heja på varandra och höras över hela hallen. I princip alla hejarramsor man hör på Eleda Stadion, fast med BIF tema, sjöngs det på.
Vi ser fram emot nya matcher och roliga minnen nästa säsong!

/Ledarna

Möllevallscupen i Skanör
2023-08-15 12:15

I söndags var det dags för sista cupen för sommaren. Den här gången i ett soligt Skanör mitt i Flommens naturreservat. Tre lag ställde upp och det blev totalt tolv matcher med mycket spelglädje och kämpande. Mellan matcherna fanns det mycket tid för skoj, lek och hejande på kompisarna.

Det var särskilt glädjande att se killarnas fina kamratskap och vilka fina repersentanter era barn är för vår förening!

Nu återgår vi till seriespel där vi har fem lag representerade och träningar har vi som vanligt 17:30 på måndagar och onsdagar.

Vi ses på planen!
/Ledarna

Eskilscupen – En spännade dag i Helsingborg
2023-08-08 16:21

I lördags representerades P-8 av två taggade lag som fick spela Eskilscupen på anrika Olympia(!). En välorganiserad cup där killarna fick spela mot lag från nordvästra Skåne som vi inte annars brukar möta. Det blev tre bra och tuffa matcher var med hårt kämpande killar, mycket skratt, bra lärdomar och fina minnen.
För oss ledare var det extra roligt att se hur killarna ständigt utvecklas, tar åt sig det de lär sig på träningarna och tar med sig det när vi spelar match.
Stort tack till alla föräldrar på plats som bidrog med en strålande hejarklack!

Vi ledare är oerhört stolta över hur killarna spelade och representerade BIF!

Kommande matcher
Spelade matcher